dilluns, 26 de novembre del 2007

¡TÚ!!! ¿POR QUÉ NO TE CALLAS?

TEXTO EN CATALÁN (MÁS ABAJO EL TEXTO EN CASTELLANO)
Fa pocs dies, que l’Olivier Herrera Marín, va demanar-me que si jo estava d’acord amb l’escrit que s’havia estat gestant a la seva ànima lliure de poeta, fes una difusió del mateix. A nivell personal, aquest blog és la meva gran i humil eina per comunicar-me lliurement amb el mon, per això més abaix us poso el link perquè pugueu accedir a les seves paraules.

Personalment, penso que l’Hugo Chávez es una persona prepotent, fatxenda i irrespectuosa, i no es una persona que m’agradi en excés.

D’altra banda, encara que no sóc monàrquic, considero al rei d’España com una persona simpàtica i trempada, que en moments claus per la democràcia ha fet valer el seu pes per mantenir-la. I jo s’ho agraeixo... Però a la Cimera Iberoamericana es va equivocar..., li va sortir a flotació la supèrbia i va quedar en evidència. Per a algú que representa una institució i que ha de cenyir-se a un protocol i a un status, es va equivocar y va posar-se a la mateixa alçada que l’Hugo Chávez.

I per a més inri, tot va venir perquè als Quixots d’en Zapatero i Borbón van voler defensar a un impresentable, l’Aznar. Quina vergonya! També defensaran a Bush i a Blair?, que com l’Aznar van ser escollits democràticament...

Respecte sí, per a tothom! I jo no embrutaré la meva consciència defensant a personatges que han demostrat no ser dignes del càrrec que un mal dia el poble va decidir donar lis.

Bé doncs, aquí teniu el link al text del company de Democràcia Cívica:

http://www.democraciacivica.org/spip/spip.php?article35
TEXT EN CASTELLÀ (D'ALT EL TEXT EN CATALÀ)
Hace unos días, Olivier Herrera Marín, me pidió que si estaba de acuerdo con el escrito que se había estado gestando en su alma libre de poeta, hiciera difusión del mismo. En lo personal, éste blog es mi gran y humilde herramienta de comunicarme libremente con el mundo, por lo que más abajo os incluyo un link para que podáis acceder a sus palabras.

Personalmente, creo que Hugo Chávez es una persona prepotente, chulesca e irrespetuosa, y no es una persona que me agrade en exceso.

Por otra parte, aunque no soy monárquico, considero al rey de España como una persona simpática y campechana, que en momentos claves para la democracia ha hecho valer su peso específico para mantenerla. Y se lo agradezco... Pero en la Cumbre Iberoamericana se equivocó..., le salió a flote la soberbia y quedó en evidencia. Para alguien que representa a una institución y que debe ceñirse a un protocolo y un status, se equivocó y se puso a la misma altura que Hugo Chávez.

Y para mas inri, todo vino porque los Quijotes de Zapatero y Borbón se pusieron a defender a un impresentable, Aznar. ¡Qué vergüenza! ¿También defenderán a Bush y a Blair?, que como Aznar fueron escogidos democráticamente...

Respeto sí, ¡para todos! Y yo no ensuciaré mi conciencia defendiendo a personajes que han demostrado no ser dignos del cargo que en un mal día el pueblo decidió darles.

Bien aquí tenéis el link al texto del compañero de Democracia Cívica:

http://www.democraciacivica.org/spip/spip.php?article35